Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Istenben bízva minden körülmények között

2010. október 28. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr592405856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1963 2010.11.10. 00:45:25

Szia Kata!Már nem tudom hányszor néztem és olvastam el a filmet.Döbbenetes!Először is az,hogy ez a srác,ebben az állapotában is boldog,egy csodálatos dolog!!Sokan enyhe fogyatékossággal is elvannak veszve,és sajnos az a tapasztalatom,hogy irigyek az egészséges emberekre,sőt gonoszak velük szenben,mintha ők tehetnének a bajukról!
Aztán mikor beszélt magáról,két dolgot is találtam,amit először magamra vonatkoztattam,hiszen ezzel az egy mondattal éltem az életem,a másik mondat pedig az,amit a fiaimnak szeretnék már nagyon régóta megtanítani!
"A motivációm,hogy éljem az életet,s ne győzettessem le a próbák által".
Ez a mai napig így van,mert sokszor nagyon nehéz.Sok gond,baj van,sok próba,amit meg kellett és meg kell oldanom,és soha nem adtam fel,és nem is adom.Mellékesen a mai napom is egy ilyen nem adhatom fel nap,volt.
A másik:"Szinte természetes hogy mikor egy nagy próbán mész keresztül,egyből szeretnéd a győzelmet,de amikor mégis elesel,Isten jön,erőt ad ahoz,hogy felálj és hogy újrakezd".
Még nem tudtam nekik megtanítani.Ők azt mondják/a 28 éves bátyjuk nagy hatással van rájuk/a te Istened miért hagyja hogy anyagi gondjaid legyenek,hogy nem vagy egészséges,beteg lettél,hogy Bence a testvérük beteg,hogy nem tudsz dolgozni,stb,mert amit csak lehet felhoznak.Nos akkor én szinte szóról szóra ezt mondom nekik,pedig most olvastam életemben először amit ez a srác mondott.Vagy valahol ez le van írva és már olvashattam?
Na mindegy,25 éve még biztosan nem olvastam,és már akkor is igyekeztem minden próba alól "győztesen"kikerülni.
A fiúk nem értik ezt,ez az egyik ok,amiért úgy érzem megbuktam mint szülő.Nekik nincs hitük,nagyon sajnálom hogy nem volt időm arra,hogy a Bibliából olvassak nekik.Csak a munka,hiszen gondoskodnom kellett a családomról,én közben is nagyon jól tudtam elmélkedni,imádkozni,de ők kimaradtak ebből.Igyekeztem nekik megadni amit csak lehetett,holott nekem soha nem volt fontos a pénz,nem volt fontos hogy mink van,vagyis a kézzel fogható dolgok.Mindíg azt tartottam és tartom,a pénznél,egy "szép"autónál,a vangyonnál,vannak sokkal de sokkal fontosabb dolgok.Hiszen semmit nem viszünk magunkkal,de amig ebben az életben élünk,az teljen szeretetben,békében,nyugalomban,Jézus oltalmában.Nagyon fáradt vagyok.
Sok puszi Ancsa

Skata 2010.11.11. 21:02:28

Kedves Ancsa! Most csak kevés időm van, röviden fogok reagálni! Biztosan életed végéig lesznek helyzetek, amelyben megérdezed magadat, mit tehettél volna anyaként másként. Fontos, hogy a múlt nem változtatható meg, de a te viszonyod ahhoz igen. Imádkozz továbbra is a gyermekeidért, élj szereteteljesen és hiteles keresztyén emberként. Ha most még nem is értik, majd " leesik nekik egyzser a tantusz"- én így hiszem. De majd megbeszéljük. Pihenj, ha tudsz, azt is kell, szabad! M
süti beállítások módosítása