Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Jöjjön akármi, Isten hatalmas

2010. november 01. - Skata

 Isten hatalmas!
Ki az közöttünk,
aki élete estéje felé tart
és fél a haláltól?
Miért ez a félelem?

Isten hatalmas!
Ki az közöttünk,
aki szerettei halála miatt
kétségbeesik?
Miért ez a kétségbeesés?
Isten tud szenvedéseket elhordozó
erőt adni.
S ha megrokkant egészsége miatt
aggódik valaki,
miért ez az aggódás?
Jöjjön akármi: Isten hatalmas!

Ha napunk beborul,
és éjszakánk ezer éjfélnél sötétebb,
gondoljunk mindig arra,
hogy van a világban egy hatalmas,
áldó erő: Isten!

Ő utat tud mutatni a kilátástalanságban.
A sötét tegnapot
Ragyogó holnappá akarja változtatni –
S végül az Örökkévalóság
Ragyogó reggelévé.

Martin Luther King verse

Túrmezei Erzsébet fordításában

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr372413048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.11.03. 21:46:18

Hálás üdvözletem!

Köszönöm a válaszokat,teljesen megfelelőek.
Leírnám a mai napon átélt belső élményeimet.
Pontosan egy 3 napos záró vizsgák közepén vagyok.Felmerült bennem a Kérdés Lehet ,hogy teljesen másképp kezdem látni a dolgokat?
1 Sok(sőt,szinte minden ) osztálytársam,szídja a háta mögött a vizsga bizottságot és SENKI nem KERESI
,hogy MIÉRT alakult így ,vagy MIT kellett volna tanulni,változni.
Jó az ,ha egyből magunkból indulunk ki
és nem nézzük meg másik nézőpontból?
2. Ezt az érzést igazán még nem éreztem,tapasztaltam.
Több vizsga is van egy nap .
Minden vizsga előtt gondoltam az ÚRRA és
elmondtam magamban egy "Imát ,legalábbis számomra az volt".
Amikor kijöttem a vizsgateremből,és tudtam jól sikerült,megvolt az öröm bennem,de éreztem a Dicsőség az Úré és
Én belül nyugodt,békés és örömteli voltam.
Lehet,hogy méllyül valami belül?
A neheze még hátra van,de meg Lesz.

Hálás Köszönet!
Az ÚR velünk VAN.
FERI

Skata 2010.11.04. 20:54:20

Szerintem is sok múlik azon AHOGYAN a világot szemléljük. Először önmagunkkal kellene mindent kezdeni- s akkor másként alakulna a világ. Az énekeskönyv 737. olvalán fent van egy imádság: " Kezdd rajtam!" címmel. Olvasd el4 Hiszem, ha így indulnánk minden nap, más lenne körülöttünk a világ.
A mélyülésnek örülj, és annak is, hogy békességet és áldást tapasztalsz! Pénteken remélem találkozunk! Isten veled!
süti beállítások módosítása