Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

A hármas fonál nem szakad el egyhamar. ( Péld 4,12)

2011. február 13. - Skata

 

 

 

 

 

Veled vagyok egész! A házasság hete negyedik alkalommal kerül Magyarországon megrendezésre. Javaslom a témában olvasható cikkeket azoknak, akik szeretnének jobbat és többet párkapcsolatukra nézve. Akik szeretnék megérteni a házasság misztériumát, azaz titkát. Ne rendezzük el annyival, hogy " én szeretem a férjem, vagy szeretem a feleségemet". Gondoljuk át, mennyi szakítópróbán mentünk át már együtt! Adjunk  Istennek hálát!

Talán nem jókor jön a házasság hete- nem vagytok ráhangolódva, baj van, konfliktusok, nehézség. Lehet, hogy pont itt találsz válaszra, útra.

Van egy idős házaspár, róluk valamelyik nap írtam már. Mindketten a 90. éven túl- kb. 20-25 éve házasok. Közös történetük több évtizeddel ezelőtt kezdődik. A második világháborút követően két fiatalember 10 évig volt hadifogságban! Hazatérvén mindketten megházasodtak, de gyermeke egyiknek sem születt. Jó barátságban maradtak. Az egyik Budapesten lakott a feleségével, a másik pedig vidéken. Aztán az egyikük megözvegyült, a másik pedig meghalt. Házastársaik pedig összeköltöztek és hűséget esküdtek egymásnak. Azóta élnek példás, csodálatos életet: figyelmességükből és szeretetükből nekünk is jut- nekünk, akik nem vagyunk vér szerinti rokonaik, csak Krisztusban testvéreik.

Másokról is írok majd, a héten s persze magunkról is egy keveset... és jönnek a versek is!

http://www.hazassaghete.hu/

http://www.evangelikus.hu/aktualis/veled-vagyok-egesz-a-hazassag-hete-2011-1

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr972658112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.02.15. 00:22:22

Üdvözletem!

Milyen jó is lenne ha sok sok blog olvasó
szólna hozzá és lehetne gondolatokat cserélni,hátha rászánják magukat.
Addig is egy gondolat és egy hozzászólás.
Az igazat megvalva a vasárnapi ISTEN Tisztelet kicsit megkavart és elgondolkoztatott.Kicsit kezdem tapasztalni milyen egy (feljövő) hívő élete,csak arra jöttem rá ,hogy Én a régi "alapjaimra "(önmegvalósítás,élmény keresés és még sok minden más) akarom ráépíteni a
JÉZUSBA vetett hitemet.Márpedig ez az
alap jó pár helyen megrepedt már és nem
is stabil.Új alapot kell építeni és ez
nálam időbe telik,de van segítség és
ez nagyon jó.
Hozzászólás a cikkhez ,hát azt nem tudom
milyen a házas élet ,hogy miért(ezt is
megkérdeztem magamtól).Sok oka van (többek között talán féltem feladni azt
a belül hit függetlenségemet) még jó ,hogy változok.Azon már elgondolkoztam
vajon mennyivel más egy "igaz" hívő családi élet.Mindennek el jön az ideje.

Hálás Üdvözlet.
ISTEN ÁLDJON Feri
süti beállítások módosítása