Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Egy érthető, szuggesztív prédikáció- szánjatok rá időt!

2011. június 01. - Skata

1998-ban a TED-en beszélt Billy Graham. Csodálja a technológiát, ami alkalmas arra, hogy jobbá tegyek az életeket és a világot - de azt mondja, hogy a gonosz, a szenvedés és a halál csak akkor ér véget, ha a világ elfogadja Krisztust.

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr122948610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.06.04. 17:14:51

Hálás Üdvözletem!

Meghallgatva Billy Graham beszédét (amit mindenkinek meg kellene hallgatnia)
rájöttem amit valahol eddig is tudtam Minden Út ISTENTŐL indul és hozzá is érkezik.Akkor nem volna ésszerűbb tőle kérni az Út mutatást és az Igaz Út keresést? (kérdem Én Magamtól)
3 kulcspont Gonoszság Szenvedés Halál.(többször kell ezt meghallgatni ,hogy meg is értsük ,legalább is nekem)
Mindig szerettem "nagy" emberektől hallgatni és át venni idézeteket (mind,mind tanít és hozzá ad az élethez)
itt is van egy pár .
Íme egy A Szívnek megvannak azok az Érvei amiről az Ész nem is Tud.

Hálás Köszönet FERI
süti beállítások módosítása