Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Adventi ima

2010. december 01. - Skata

Látod, Istenem, milyen esendő vagyok? Ha nagyjából rendben
mennek a dolgaim, sokszor elfelejtek beszélgetni Veled. Bezzeg, ha fáj,
szorít, sajog, ha kényszerít valami ott belül, rögtön kicsúszik a számon,
szinte észrevétlenül: Istenem, add, hogy...
Kérlek, bocsásd meg ezt a vétkemet is! Bocsáss meg, hisz most is kérni
szeretnék. Nemcsak magamnak, hanem másoknak is.
Nekünk, akik eszeveszett tempóban száguldozunk az adventi fényekkel
ékesített utcákon, böngésszük a karácsonyi katalógusokat, hogy mit milyen
hitelből lehet megvásárolni, hogy gazdagabb legyen az ünnepünk.
Uram, add, hogy ne higgyük el, hogy plazmatévéktől, fals zenéket kiabáló
télapóktól, leszünk boldogabbak!
Add, hogy boldogan tudjunk gyönyörködni a gyerekeink álomittas
szuszogásában, add, hogy tudjunk nevetni és merjünk sírni, ha úgy esik jól.
Meg tudjunk tisztulni egy nagy zokogásban, és ne szégyelljük, hogy nemcsak,
mindig rohanó, sikerorientált, emberek vagyunk, hanem érző, sérülékeny,
törékeny emberek, akik kapnak elég sebet földi életük során.
Add, hogy meg tudjunk gyógyulni bajainkból!
Add, hogy érezzük, mikor érdemes tíz körömmel kapaszkodni, és mikor kell
elengedni.
Add, hogy ha elengedtünk valamit, ami fontos volt, kibírjuk a veszteség
fájdalmát - emberi módon, emberien. Szabadíts meg minket a gyűlölettől,
bosszúvágytól, ellenségeskedéstől, acsarkodástól!
Add, hogy higgyünk egymásnak, egymásban.
Add, hogy legyen kedvünk gyertyafényben egy tiszta papírlapra tollból tintát
maszatolni, csak úgy, a saját örömünkre.
Add, hogy találjuk meg minden napban az ünnepünket.
Add, hogy gyakran kezdjük így a Veled való beszélgetést: köszönöm, Istenem!
Add, hogy magunknak is megbocsássuk tévedéseinket.
Adj békét, mindannyiunknak Uram!
( Tamásy Éva)

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr972486197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.12.01. 23:57:38

Hálás Üdvözletem!

Köszönöm szépen a válaszokat,úgy érzem
hasonlóan gondolok Én is dolgokat.
Most adventkor és a karácsonyhoz közelegve
számomra kicsit felfoghatatlan a lassan
beindulni látszó vásárlási láz.
Ahol most (még)vagyok,dolgozom (eladással
foglalkozunk)látom mi mindenre képesek az emberek,hogy eladjanak valamit.
Olyan szisztémával és sok valótlan dologgal "etetik " az emberek(félelmetes),hogy az már nagyon rossz. A PÉNZT tették az
ELSŐ helyre és utána van minden.
Nagyon Nézeteim ellen van.
Felmerült bennem a kérdés Mihez Kell nagyobb bátorság Elveink és Hitünk Szerint Élni VAGY Látszat Dolgok és Hazugságok mögé bújni.NEM kellene ennek
Kérdésnek lenni .NEM? Sajnos Én is "küzdök " MÉG ,DE TUDOM A MEGOLDÁST
és Kérem azt ÚRAT adjon erő hozzá.
Végül egy újságban leírt "cikkel"
el is Köszönök címe Hitvallás a Szenvedőknek (egy amerikai kórház falán lévő emléktábla).

Erőt kértem Istentől,hogy messzire jussak.Gyengévé tett,hogy alázatot és engedelmességet tanulhassak...
Egészséget kértem,hogy nagy dolgokat vigyek véghez.Megnyomorított,hogy nemesebb célok felé fordulhassak...
Gazdagságot kértem,hogy boldog lehessek.
Elveszítettem mindenemet,hogy bölcsességet szerezhessek...
Hatalmat kértem,hogy dicsőítsenek az emberek.Tehetetlenné váltam,hogy érezhessem Isten szükségét...
Mindent kértem ,hogy élvezhessem az életet.Életet nyertem,hogy mindent élvezhessek...
Nem kaptam semmit abból amit kértem mégis meglett mindenem, amiben reménykedtem.
Szinte önmagam ellenére,kimondatlan imáim meghallgatásra találtak.

Én vagyok a legáldottabb az emberek között!

Isten Veled.
FERI

Ancsa1963 2010.12.08. 20:52:26

Szia kata!
Gyönyörű Adventi ima!!!Egy két dolgot tanultam belőle!Köszönöm!
Ancsa
süti beállítások módosítása