Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

A világ legrövidebb igehirdetése

2010. október 28. - Skata

Alapige: „Két ember ment fel a templomba imádkozni: az egyik farizeus, a másik vámszedő. A farizeus megállt, és így imádkozott magában: Isten, hálát adok neked, hogy nem vagyok olyan, mint a többi ember: rabló, gonosz, parázna, vagy mint ez a vámszedő is. Böjtölök kétszer egy héten, tizedet adok mindenből, amit szerzek. A vámszedő pedig távol állva, még szemét sem akarta az égre emelni, hanem a mellét verve így szólt: Isten, légy irgalmas nekem, bűnösnek. Mondom nektek, ez megigazulva ment haza, nem úgy, mint amaz. Mert mindenki, aki felmagasztalja magát, megaláztatik, aki pedig megalázza magát, felmagasztaltatik.” (Lukács 18, 10-14.)

A világ legrövidebb igehirdetése

 

Igehirdetés:

„A farizeus az farizeus. A vámszedő a Testvérem!”

(Vatai Gyula ezredes, a váci börtön hívő parancsnoka, aki éppen 8 éve, október 6-án keresztelkedett meg az oroszlányi evangélikus templomban.)

( forrás evangelikus.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr762404468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1963 2010.10.30. 17:02:57

Szia drága Kata!Engem a minap,mondhatni megaláztak,gyúlölettel beszéltek a hitem miatt!Fájt,de igazából már nem törődöm vele.Azt hiszik sokan,hogy aki hisz Istenben,van hite,az valami háromszáz évvel ezelőtti időkből csöppent ide.Azt gondolom hogy egy normális,hétköznapi életet élek,a jelenben,csak nekem annyival jobb hogy van hitem,van Istenem.Vele nekem könnyebb.

Imádság a gyűlölködőkért.

Én Jézusom,te nem gyűlölted őket,
A győlölködőket és a köpködőket.

Szeretted ezt a szomorú világot
S az embert,ezt a nyomorú virágot.

Te tudtad,mily nagy kereszt az élet,
És hogy fölöttünk csak az Úr ítélhet.

Szelíd szíved volt,ó pedig hatalmad
Nagyobb volt,mint mit földi birtok adhat.

A megbocsátást gyakoroltad egyre,
Még égbe szállni fölmentél a hegyre.

Ma is elégszer hallod a magasban
A gyűlölet hangját,amely égbe harsan.

A gyilkos ember hangját,aki részeg,
S a szeretet szavát feszítené meg.

Én Jézusom,most is csak szánd meg őket,
A gyűlölködőket és a köpködőket.

Most is bocsáss meg nékik,mert lehet,
Hogy nem tudják tán,mit cselekszenek.
/Juhász Gyula/

Skata 2010.10.31. 08:12:37

Kedves Ancsa! Azt hiszem ezek az emberek inkább szánalomra mé-ltók, mert nem tudjáék, hogy mi az igazság, mekkora erőt, vigaszt és biztonságot jelent számunkra Urunk jelenléte és az a lehetőség, hogy szerethetjük, hallgathatjuk Őt. Sajnos nagyon nagy a butaság és rosszindulat ezen a téren. Nincs igazuk- tájékozatlan üres szívű emberek! Emklékezz arra,hogy Jézus arra kért, imádkozzunk értük. Neked köszönöm a verset, ki is tettem az oldalra. Kívánom, hogy Jézusunk erősítsen meg téged ezekben a helyzetekben. Sokan állunk melletted! Legyen szép hétvégéd! Kata

Ancsa1963 2010.10.31. 15:33:04

@Skata: Köszönöm a kedves és vigasztaló szavaidat!Azt hiszem,bár van egy szerető családom,most úgy érzem nagyon sokat elvett tőlem az én Istenem,amiket és Akiket nem tudok visszavenni,de sok áldást is kaptam és kapok Tőle.Sokszor állított és állít próbatételek elé,mindíg igyekeztem,és igyekszem tanulni belőle.
De most nekem csak Ő van,ettől boldog vagyok.
Nagyon hiányoznak a szüleim!
Hiányoznak azok akiket szerettem és már nincsennek velem.Hiányoznak azok akiket szeretek,és bár a földi életüket élik,akikről azt hittem szeretnek, cserben hagytak,becsaptak.
Mindenkiért égjenek a gyertyák!
Remélem hamarosan találkozunk!!
Legyen szép napod:Ancsa

Skata 2010.10.31. 21:30:08

Úgy hiszem, sokaknak rátelepszik a lelkére a szomorúság, magány, hiány, a megváltoztathatatlan miatti keserűség. én hiszem, hogy egyszer visztontlátom a kedves nagyszülőket, és együtt leszünk az Atya házában. - Az a jó, hogy szabad sírnunk, panaszkodhatunk, és imáinkban is mindent elmondhatunk.- A találkozást nagyon várom! K
süti beállítások módosítása