Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Advent és húsvét együtt?

2010. november 27. - Skata

 

Ez a fotó gyönyörű! Lila levendulán pillangó... Adventi, bűnbánati színben pompázik a virág, rajta a feltámadás jelképe. Bárcsak lelki feltámadásunk, új életünk kezdete is lehetne a holnappal kezdődő adventi időszak! Remélem, van, aki imádkozik érte, hogy környezetében, családjában, városunkban és országunkban valódi megújulás, lelki ébredés jöjjön! Ne csak a szépre vágyjunk és ne csak pár meghitt pillanatnyit szenteljünk az adventnek! A gyertyák, a gyönyörá dekoráció és ünnepi műsorok mögött több rejtőzik. Eljön az Úr Jézus hozzánk is, a szívünkbe érkezik. Sőt az eljövendő, akire várunk már itt is van. Csak be kell engedni! Pllangó és levendula. Feltámadás és advent... Nagyon szeretném, s úgy is érzem, most kezdődik valami új korszak, aminek mi is részesei lehetünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr372477283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.11.27. 22:05:53

Szia!

Sokat gondolkodtam, Hogyan lehet segíteni,
megnyitni Szíveket? Tudom erre igazából
csak ISTEN képes,DE MIT tehetünk MI Emberek? Szerintem Kell a Figyelem,Együttérzés,segíteni akarás,DE
valahogy úgy érzem a Szívek külön kommunikálnak ,egymással és ez csak belülről jöhet.
Kell hozzá egy közösség akiknek bár mindenkinek megvannak a Kihívásai az életben,DE egy felé néznek és ha más
sebességgel, de hasonló erővel dobog a szívük. Nekem nagyon JÓ érzés volt és
szerintem lesz is a Biblia iskola.
Mindenkinek ajánlanám Aki egy pici késztetést is Érez.
Magam nevében mondva,de lehet másokra is
vonatkoztatva HALLGASS A BELSŐ HANGODRA.
Ő tudja a TE UTAD,mert ISTEN adja.
Kezdem megérteni 2 legfontosabb dolog van (nekem) a földön.
1 Kapcsolat ISTENNEL
2 Kapcsolat ember társaimmal és ezek ápolása.

Én még ÍGY SOHASEM KÉSZÜLTEM az ÜNNEPEKRE.

Minden jót ,ISTEN legyen Veletek.

FERI

Skata 2010.11.29. 19:02:27

Különösen szép ez a bejegyzésed! Remélem, sokan olvasták már! Mert azt tudni kell, hogy amit ide rajtam kívül bárnki más ír, az ad igazán nagy erőt - az evangélium terjedésének, a mások előtti hitelességünknek. Senki sem tudja, hogyan nyílik meg a szív- de mégis megtörténik a Lélek hatására. Nem tduhatom, melyik prédikáció, melyik péntek esti beszélgetés hatására, melyik istentisztelet után történt valami a te szívedben, egy biztos: Jézus ott volt, amikor te vártál és figyeltél. Nem kell több! És valami elindul, átformálódás, lassú átalakulás... nekem ez az igazi ajándék!
Legyen szép, áldott heted! Vezessen az Úr!
süti beállítások módosítása