Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Milyen egy hosszú nap?

2011. február 28. - Skata

Mindenki tudja: korán kezdődik és későn- avagy korán végződik... Egy hosszú nap során többször úgy érzed, nem megy tovább- szédülsz, furcsa érzés lakik a gyomrod táján, s úgy gondolod, mindaz csak álom, ami ami veled történik.

Korán keltem, mert  ma elég sok dolgom volt. Nem sokat pihentem előtte sem, mert a gondolalataim az elintézendő, megoldandó feladatokon forogtak. Egy szép, de ködös reggelen autóztam Budapestre, ifjúsági bizottság ülésre. A cél előtt 2 km-rel, keresztbefordult egy autó, hatalmas volt a zsúfoltság. Pedig pontos lettem volna. S ha lenne parkolóhely az Üllői úti székházunk előtt, az még jobban megkönnyítené a vidéki szőke nők életét... Még jó, hogy sikerült egy védett helyen, pont az udvarban letenni az autót- s ehhez segítséget is kaptam. 4 óra ülésezés, majd 3 órányi beszélgetés, tárgyalás, egyeztetés ugyanott- különféle osztályok munkatársaival. Közben sikerült koordinálni egy pályázati beadást is a fővárosból.

Vegyes érzésekkel indultam vissza: nem mindig tartunk ott ahol szeretnénk, és az ügyek, melyben több ember érintett, nem úgy mennek mint a karikacsapás. Ugyanakkor kirajzolódik a  közös akarat és tettrekészség is- s persze közös a remény, hogy áldás lesz fáradozásainkon. Hálás vagyok azokért, akik segító szeretettel és szakértelemmel állnak mellettem.

A volán mellett nem jó gondolkodni, sem átszellemülten zenét hallgatni, de telefonálni sem. Visszafelé elvétettem egy lehajtót, amit csak Kiskunfélegyházán vettem észre- ott volt a holtpont- 2,5 óra volt még hátra, s 50 kilométer pluszban, az eredeti távolsághoz. Mindehhez társult egy masszív fejfájás is, ami a kilométerekkel egyenes arányban egyre csökkent. 

Hála Istennek épségben hazaértem, elalvás előtt találtam a gyermekeimet, akik ölelés és jó éjt puszi után horpasztottak is. Egy- két hivatalos e-mail és egy- egy személyes írás után még itt is beszámolok a napomról. De ez már az álom és ébrenlét határa...

Ne gondoljátok, hogy minden rendben, a statisztika még várat magára. És rengeteg a nyitott kérdés- remélem lesz holnap, nekem is. Imádkozom értetek, imádkozzatok értem!

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr62699840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacsa61 2011.03.01. 19:02:45

SZIA KEDVES KATI!

MINDENNAP SZÍVEMBEN ÉS IMÁIMBAN HORDOZLAK,ÉS ÁTÉRZEM NAPJAID ZSÚFOLTSÁGÁT,DE TUDOM,HOGY AZ ÚR MINDENKOR TENYERÉN HORDOZ!
SZERETETTEL : GÓMER

Skata 2011.03.01. 21:29:39

Kedves Gómer! Nagy erőt jelent nekem az a tudat, hogy van, aki kitartóan imádkozik értem, a szolgálatomért! Az Úr áldjon érte, és ajándékozzon meg téged mindazzal a jóval, amire a szíved vágyik. Szeretettel: Kata

Skata 2011.03.01. 21:31:13

@Kacsa61: Látod Gómer, egyre többen kommenteznek- és bizony már naponta kétszer- háromszor annyi a látogató, mint egy évvel ezelőtt! "Ahol az Úr lelke, ott a szabadság!" K
süti beállítások módosítása