Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Nagyhét

2011. április 18. - Skata

Ma három bejegyzést tettem fel ide- lejjebb megtalálhatók az ünnepi programok és a hírnök újságunk linkje is. Szeretettel várok mindenkit ebben a reményteljes ünnepi időszakban gyülekezetünk alkalmaira!

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr522836657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.04.18. 23:13:55

Szia!

Minél jobban tanulmányozom JÉZUS életét azt látom ,hogy Ő kerülte a felszínes látszatot.Mi emberek általánosságban nem tesszük ezt.Sokszor kérdeztem régebben magamtól Kinek akarok Én megfelelni ,most már ez NEM KÉRDÉS.
Találkoztam ma egy ateista emberrel aki azt mesélte ,hogy elment egy spirituális rendezvényre és ott a (tanítóból)szinte sugárzott az energia.
Azóta másképp érez és elkezdett hinni "mindenféle" dologban.
Ekkor megkérdeztem magamtól Vajon egy ISTENTISZTELETEN mekkora "töltet" van,vagy egy gyülekezetben ?
A mostani vasárnapin igen nagy volt.

Hallottam egy rövid mondatot ,így szólt.
Ha a legmélyebb szükségeink be vannak töltve az ember elvisel mindent.
Mik ezek a szükségek ,lehet van több is
DE 2 Lét fontosságú.
JÉZUSBAN való HIT és a SZERETET.
A végén pedig szeretném megköszönni azt a mondatot amit Én így fordítottam le magamnak és ha jól emlékszem így is szólt. Az erőseké az alázat.

Hálás Üdvözlet.
FERI

Skata 2011.04.19. 20:49:13

Mi különbözteti meg Szentlelket az ismeretlen szellemiségektől és erőktől? Az, hogy általa Krisztust ismerhetjük meg egyre jobban, és Krisztusban tudunk bízni. S egy istentisztelet "minőségét " is ebből tudjuk levonni- mire buzdított, mit kezdett, munkált bennem? A mostani még inkább Jézusra mutatott és a benne levő lelki közösségről szólt.
Amikor a vakok között vagyok, minden nagyon egyszerű, könnyen érthető és az élet értelme, szépsége is annyira érezhető. Ehhez a szolgálathoz alázatosnak kell lenni - és észrevenni, mekkora erő van abban, ha tudunk Lélek által szolgáálni egymásnak és az Úrnak.
K
süti beállítások módosítása