Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

József Attila: Csend

2011. április 19. - Skata

 
Riasztó, mint a fölmorajló tenger
és mint a végtelen hó, épp olyan.
Álarca mélyén bús halál rohan -
jaj, üstökömbe kap s én gyáva Ember

 

remegve ejtem lelkemet elébe
a szívem hallgatom - kopog-e még?
És megunom ez egyhangú zenét
pedig de jó, ha ver és nincsen vége

Úgy érzem, mintha ingoványon járnék
és jaj süppedt alattam a talaj,
de bennem még ellentállást szaval,

de fülemet betömte. - Ó, mi vár még
reám, ki immár néma, hangtalan
Fejem lehajtva megadom magam.

1922.

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr712840737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.05.04. 00:21:00

Hálás Üdvözletem!

Gondoltam írok pár sort ,igazából most jól is esik.
Mindenki élete hullámzó és elég rossz amikor a hullám alján vagyunk,most oda értem.Olyan gondolatok,érzések jöttek amikről tudom ,hogy Nem jók (versengés,csalódotság,őszíntétlenség,...)
még sem tudom eltüntetni őket .
Ilyenkor jó arra nézni ami biztonságot ad.
Találtam is egy rövid mondatot amit szeretnék beépíteni az életembe.
A KÉSLEKEDÉS ISTEN RÉSZÉRŐL NEM JELENT
ELUTASÍTÁST.
Délutáni órákban voltam egy előadáson
Dr. Lenkei Gábor tartotta (ha jól tudom
jövő héten jön Berénybe .Mindenkinek ajánlom Én biztosan elmegyek)Egy remek hasonlatot mondott az egészségre .
Szerintem ez át ültethető az érzelmi,lelki életünkre is.
Az egészség olyan mint egy szép kert.
Nem elég csak kiirtani a gazt ápolni is kell locsolni,metszeni ,füvet vágni és ami még szükséges ,hogy szépsége ,értéke
,és rendezettsége fent maradjon.

Minden Jót ISTEN ÁLDJON

FERI
süti beállítások módosítása