Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Mai zsoltár

2010. szeptember 24. - Skata

A karmesternek: gitárra. Históriás dallam. B csoport zsoltára

Uram, örvendezve jövünk eléd, háláért, békéért, megnyugvásért esedezünk.

Nézd, a körülöttünk levő emberek nem hallgatnak szavadra.

Csak a pénz után vágyakoznak, a mammon istene elszédíti őket.

De Te Uram felnyithatod a szemüket,

Te megsegíted őket, és ők eldobják az egójukat. ( Szela)

Amikor minden reményemet elvesztettem, csodálatos szabadulást adtál.

Börtönömből csak nálad van szabadulás,

gúzsba kötve kezem, lábam,

de Te megoldhatod szorító kötelemet.

Ezért az én szívem mindig a Tied,

ujjongva dicsér Téged lelkem.

Magasztallak a gyülekezetben a testvérekkel együtt.

Dicsőség, hála legyen a te számtalan jóságodért!

Felséges Úristen felfoghatatlan a te nagyságod.

Örökké áldunk Téged. Ámen. Ámen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr192321089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.09.24. 22:27:23

Szia!

Szerintem Elsőre is nagyon JÓ,azt gondolom
Ez csak a kezdet.
Meg látásom szerint egy kis csapat ember
és Ember az emberből Isten segítségével
olyan dolgokat is kihozhat amit Ő nem gondolt.
Ezek az Értelmes Emberek.

A pihenéssel kapcsolatban Szeretnék
majd kérdezni De előbb egy pár sor.

Amikor régebben egy kicsi tudatosság ébredt bennem VALAMI vagy VALAKI elkezdett mozgatni.
Akkor, most úgy érzem vakon hajtottam,
Minden nélkül és Mindenki nélkül és
Sehova Sem jutottam.
Most "próbálom tudatosan" De még mindig
hajtok (egy irányba)KERESŐ ÜZEMMÓDBAN.
A jó,hogy van segítség de a cél még
NEM TISZTA.
Szeretnék egyszerű maradni és Kérdezném
(Én még nem találtam a választ)

KI és Mi adja az erőt,lendületet és
Mi a Célja vele(vagy mindig is jelzi
csak Én nem látom?).

HÁLÁS KÖSZÖNET MINDENÉRT.

FERI

Skata 2010.09.25. 12:02:32

@feró: A Szentírásban arról olvasunk, hogy Isten az élet Istene, és Ő adja a fizikai és lelki erőt, elszántságot, akaratot. Mi ezzel a célja? Jézus ezt mondja magáról: "én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek."Jn 10, 10 Urunk azt akarja, hoyg ebebna z életben megatláljuk a helyünket, küldetésünkjet, kiteljesedjünk munkánkban, kapcsolatunkban,személyiségünkben- s rátaláljunk az igaz útra, ami a mennyei osztágba vezet. Az ő dicsőségét és egymás javát kell munkálnunk. Kinek- kinek a neki adott kmépességek és a Lélek ajándékai segítségével.
( Szóval, mikor pihensz?)
süti beállítások módosítása