Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Kommentek

2010. október 11. - Skata

Kedves Olvasók! Nagy örömömre szolgál elmondani nektek, hogy az utóbbi héten megduplázódott- néhány napon megháromszorozódott a blogot felkeresők száma! Örülök mindazoknak, akik naponta ide kattintanak. ( Persze azonak is örülök, akik ritkábban tisztelnek meg figyelmükkel.)

Ezért naponta próbálok friss írásokkal előrukkolni. Remélem figyelemmel követitek a kommenteket is. Vannak jó beszélgetések, amik ott folynak, éremes lejjebb gördíteni. S persze, jó, ha ott elmondjátok a véleményeteket, felteszitek a kérdéseket és hozzászóltok az itt olvasható anyagokhoz. Ó igen és javaslatot is lehet tenni, mit szeretnétek itt látni!

Mára egy gondolat az ember és Isten kapcsolatáról.

"A legtöbb madarat arra teremtettem, hogy repüljön. Ha nem repülhetnek, az a bennük levő repülési képesség korlátozása. (...) Téged viszont arra alkottalak, hogy szeretve legyél. Ezért számodra az jelent korlátozást, ha úgy élsz, mintha nem szeretnének, és nem fordítva. Ha úgy élsz, mintha nem szeretnének, az olyan, mintha levágnánk a madár szárnyát és megfosztanánk a repülés képességétől. Végképp nem ez a célom veled. Fiacskám, a fájdalom tudja a módját, hogy a szárnyadat szegje, és megfosszon attól, hogy képes legyél repülni. És ha ez a fájdalom hosszú időn keresztül kezeletlen marad, akkor könnyen megfeledkezhetsz arról, hogy mindenekelőtt arra teremtettelek, hogy repülj!" William Paul Young: A viskó

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr832363992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rh+ 2010.10.12. 19:42:25

Elkezdtem olvasni a könyvet. Hát, tényleg nagy élmény, és ez az idézet különösen megfogott engem is. Gyönyörű!

feró 2010.10.12. 21:12:58

Üdvözletem!

Csatlakoznék az előttem szólóhoz.
Színtén elkezdtem olvasni és még fejlődő
vagyok az olvasás gyorsaságában,de ha
lehetséges igényt tartanék további Ajánlókra. Köszönet.
Mivel,hogy belülről változok azt veszem
észre,hogy a Világ Kivül is megváltozik.
(számomra)
A következő kis megfigyeléseket látom,
ez csak pár a sok közül.
Igaz lehet,hogy kis Dolgok Nagy változásokat hoznak?
Amit az Emberekben keresek azt találom,
Ha Jót akkor Jót,Ha rosszat akkor rosszat,Ha szeretetet akkor Azt.
Régebben nem volt arányban a gondolkodásom és a cselekedetem (kicsit
eltolódott).
Úgy gondolom ezen Sürgősen javítanom KELL.
Gondolkoztam,hogy ezeket Miért írom le.
Miért ennek lehet több oka,DE 2 a Legfontosabb Nekem.
1 Tudom Kinek Szól és ,hogy Ő Milyen
ahogy Én látom.
2 Szerintem NYÍLT és ŐSZINTE ÉLETET Élni JÓ (AZ ÚR MINDENT LÁT,IGAZ?)
Őszinte szívből írom ezeket a sorokat
ez van Bennem.

Minden JÓT Kívánok!

FERI

Skata 2010.10.13. 21:47:52

@Rh+: Remélem valóban segít bizonyos finom részletek jobb megértésében. S persze ez mese, de vannak szép rezonanciák az igével.

Skata 2010.10.13. 21:52:59

@feró: Ha az ember nyitott és kész befogadni Jézus szavait, ott tényleg változás lesz. Jó, hogy arról adsz hírt, hogy új korszaka van az életednek, amiben új hangsúlyok vannak. Így kelle legyen. Azt olvassuk a Bibliában, hogy Isten igéje nem tér vissza üresen, megcselekszi, amit az Úr akar. Ezért példa is lehetsz: ha valaki figyel, nyitott a szíve, leküzdi a félelmeket, és bátran vállalja a változással járó feladatait, akkor ott új élet kezdődik. - Biztos vagyok abban, hogy jobb és egyenesebb a Jézusban való élet, mint a nélüle való élet! Igen az ember őszintébb lesz magával, nem titkolódzik Isten előtt, és máskét látja a világot. Mert már az Ő világosságában jár.
süti beállítások módosítása