Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

szép, fárasztó napok

2010. november 03. - Skata

Kedves Olvasók!

Biztosan többen vagytok, akik vártátok már az új sorokat- nos most megint csak gyorsan és röviden írok: nagyon elfáradtam. Van értelmetlennek tűnő fáradság, amikor egész nap szinte sziszifuszi módon dolgozunk, és nem látjuk eredményét, nem tapasztaljuk a hasznát. Hála Istennek, ritkán forult eddig velem ilyen. Mégis tudom, milyen az, amikor valahol csak pazaroljuk az erőt, az időt és úgy tűnik nincs előrelépés. Valaki egyszer azt mondta, a házimunkát csak abbahagyni lehet, de befejezni nem...

Ismeritek azt a fárasdágot, amit egy olyan munka után érzünk, ami napokon, vagy hetelek keresztül egyformán zajlott? Nem voltam sosem szalagmunkás, de úgy képezelem, nagy monotónia-tűrés kell hozzá.  Egy héten át szívesen szedtem paradicsomot, hagymát, heteken át uborkát és barackot, a címerezéshez is értek... De egyéb paraszti munkákat is testközelből követhettem. Olyankor nap végén az ágyba esve kukoricatáblát láttam magam előtt és paradicsomos konténert, a szemem is megtelt a látvánnyal, nem csak a kezem és lábam volt mázsányi. Jó volt, mert tudtam, mennyit teljesítettem aznap.

Nos a mai fáradságom a nagyon örömteli, hálatelt esték jóleső érzése. Sikerült előrébb jutni, egy újabb akadályt legyőzni, s a cél felé szép lépésekben haladunk. Mindamellett nagyon intenzív napok vannak mögöttünk- reformáció ünnepe, mindenszentek, halottak napja, két tábortalálkozó... Nem minden történt úgy, ahogyan szerettem volna, de hálás vagyok találkozásokárt, beszélgetésekért, a nagy éneklésekért és a szép reformáció reggeli családi istentiszteletért. A ma esti jóleső fáradságot az előző napok eseményei idézték elő- de nagyon szeretem ezt az érzést. S ami még különlegesebbé és szebbé teszi mindazt, ami a szívemben van, az a felismerés, hogy minden tett Istenünk szeretetéről és hatalmáról volt hivatott tanuskodni.  A családi istentisztelet azt mondja:  a mennyei Atya megszólít gyermeket és időst és mindannyiunknak megbocsátását adja. A temetői istentisztelet azt mondja: az Úr vigasztalónk, de Ő a feltámadás és élet is! A találkozók azt mondják: jó annak, akinek a Jézussal való közösség a lelki otthont jelenti. A sikeres tanácskozások azt mondják: az Úrnak terve van velünk, és megáldja azt, aki benne bízik! - Szóval nekem a fárasztó napok is prédikálnak. Gondoljátok végig ti is, hol találjátok meg az Ő lábnyomát, avagy keze simítását a napotokban!

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr122421249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.11.04. 22:17:53

Üdvözletem!

Csak pár gondolatom ami számomra CSAK most
kezdett Kibontakozni.
SOHA NE ITÉLKEZZEK senkiről ,mert mindenki
más.Máshogyan érez,lát,gondol és Miért gondolom EGYBŐL ,hogy az rossz. Mindenki
értékes még ha a tömegben eltünve alig lehet észre venni.
LASSAN RÁJÖVÖK MEG KELL BECSÜLNI EMBEREKET,ÁTÉLNI PILLANATOKAT ÚGY ,hogy
JELLEN VAGYOK,ÉRTÉKELNI AMI,AKI KÖRÜL
VESZ és "IGAZÁN" ÉLNI.
Utolsó gondolat személyes tapasztalat.
Olyan ember Aki sokszor "mélyen" érez
(mint ÉN) Vigyázzon ,hogy mibe,hova
"teszi bele" Érzéseit,mert ha rossz
a hely az Nagyon tud "Fájni"belül.
Arra serkent maradjak éber figyelő.
Gondolkoztam rajta dolgokat,érzéseket
azért kapunk az ÚRTÓL ,hogy jól és
jóra használjuk. IGAZ?

Hálás Üdvözlet! FERI

Skata 2010.11.05. 07:44:49

Ismét örültem a soraidnak. Hiszem, hogy a Lélek munkála benned a tisztábban látást, a helyes értékítéketet és az emberséget. Szerintem a keresztények a felszín mögé láthatnak, és a közöny "ellenségei". A Szentlélek ui. nem csak saját magunkkal kapcsolatosan mutatja meg az igazságot, hanem másokkal kapcsolatosan is. Aki a teljes szeretetből kap, az azt adja, és azzal él. Azért, hogy igazivá és teljessé tehesse a többiek életét. Szép, áldott napot!
süti beállítások módosítása