Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Magyarország új reklámfilmje

2011. január 09. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr522572056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.01.12. 23:52:15

Szia!

Köszönet a válaszért és az Imáért,értem még nem nagyon imádkoztak.
Remélem hamarosan tudunk majd beszélgetni
sok érdekes témáról(hit,ISTENBEN való lét),igaz sok dolog érdekel e témában és
kicsit össze kell szednem őket.A Magyarság érzésével,kérdésével még nem nagyon foglalkoztam.Viszont volna egy kérdésem ,témája az ELVÁRÁS.
Magamtól elvárok sok mindent de jó az ha
mástól várok el valamit?(JÉZUS ezt a dolgot vajon ,hogy látta?)
Nekem és szerintem másoknak is vannak életében egy pár mondat,alapgondolat ami
megmarad egy életre és bele ivódik az életébe. Most kaptam egyet ,forgatom
már napok óta ,valamiért a fejembe és
úgy érzem ez valahogyan majd gondolkodásom egyik alappillére lesz.
Rövid de nagyon erős szerintem (igazából még nem tudom Miért gondolom ezt).
JÉZUS mondta így szól.
A Cselekvés Világi Gond.

Hálás üdvözletem ISTEN veled

FERI

Skata 2011.01.14. 07:39:22

@feró: Kedves Feri!
Szerintem a cselekvés nem világi gond- ellene kell ennek mondjak. A hit cselekedetek nélkül halott. Hit tettek nélkül nem is igazi. Ez a mondat valami olyan lelkületet képvisel, aminek a reformátorok- Lutherék- élesenellene mondtak. Hiszen nem csak a kolostorokban, vagy remeteként lehet Istennek tetsző életet élni. Ott csak az Isten dolgaival törődtek és olykor kicsit kertlszkedtek, vagy a legfontosabb gyakorlati teendőket végezték el. Ezzel szemben azt mondta Luther, hogy az is istentisztelet, ha egy asszony a konyhában a családjára főz.
Isten szeretete elválaszthatatlan az embertárs szeretetétől, ez utóbbit pedig elsősorban tetteinkkel- cselekvésünkkel vagyunk képesek megmutatni.
Javaslom elolvasni a következőket:
Jakab 2, 18 és Máté 7, 21 és Máté 25, 32-46.

feró 2011.01.15. 00:17:40

Szia!

Köszönet a helyre igazításért.
Valószínűleg csak bele ,bele kapok dolgokba és sem nem értem JÉZUS gondolatvilágát és nem elég mélyek az ismereteim.Lehet ez jelzés nekem .
Feri ideje növelni tudásod és mélyíteni
gondolat világod (de nem kell túl bonyolítani ,maradj szeretetben,légy tanítható,vigyázz az Egódra és higgy ISTENBEN).Akkor hát Hajrá.

ISTEN VELED
FERI
süti beállítások módosítása