Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Ki szívét osztja szét, ő lesz a remény

2011. március 20. - Skata

Tegnap este egy nagyon szép és igen nívós evangélikus iskolai gálán vettünk részt a férjemmel. Az orosházi Székács Iskola tanulói versekkel, mesékkel, rövid színdarabokkal, hangszeres és táncos műsorukkal, éneklésükkel mutatkoztak be. Magyar és idegen nyelvű produkciókat is hallhattunk tőlük. Az iskola díszterme zsúfolásig telve volt. Az első osztályosok az alább megtekinthető, Kormorán együttestől származó énekszámot adták elő- nem magyarul és nem is más nyelven, hanem jelnyelven. Megható és felemelő volt, ahogyan egy teljes osztálynyi kisgyermek figyelt a tanítójára, és ezt a zeneszámot mozdulataival, azaz jelelve adta át számunkra. S persze az ottani pár perc önmagán jelentősen túlmutat. Ezek az aprócska gyerekek valami különlegeset kapnak a tanítójuktól-  emberértékelést, felelősségtudatos szemlélődést tanulhatnak. Tapintat és szeretetteljes odafordulás- ez kell hogy uraljon mindent, ahol a keresztények feltűnnek. Nagyon fontos a másik ember szolgálata: empátia kell és tenni akarás, hogy  annak a másik, tőlünk különböző embernek is örömteljesebb, egészebb lehessen az élete. Milyen jó, hogy vannak helyek, ahol ezt tudatosan élik és nevelik!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr762755680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.03.20. 21:49:01

Hálás Üdvözletem

Hogyan nő fel és erősödik JÉZUSBA vetett hit egy emberben,bennem?
Egy rövid élet tanúsággal és hasonlattal
leírnám.
Sokat futkorászok (szó szerint ,futok)
és még fogok is ,mert szeretek.Azt tanultam a Biblia suliban nem kell mindennek a Miértjét keresni.Szerintem is.
2 fontos tanácsot kaptam ezzel kapcsolatban.Az egyiket egy idős nénitől
,hogy hol az egy jó sztori egyszer azt is leírom . Ő azt mondta ne aprókat lépjek ,hanem nagyobbakat és egyenletesebben. A másik tanácsot ma kaptam egy ismeretlentől aki mellém
bringázott és azt mondta egyenletesebben lélegezzek 4lépésenként
szívjam be a levegőt és utána erőteljesen fújjam ki(akkor már elég zilált volt a légzésem).Kipróbáltam és
tényleg jó volt ,persze mindenkinek megvan a ritmusa.Amíg haza értem azt gondoltam idővel számomra olyan fontos
lesz (már az is) JÉZUS mint futás közben a helyes levegő vétel. Ha az életem egy maratoni táv helyes légzés nélkül hamar kifulladok és sehova sem jutok, ha viszont jól lélegzek sikeresen
végig futom. Még tanulom a helyes légzést de egyre jobban megy és egyre
messzebb jutok.

ISTEN ÁLDJON
FERI
süti beállítások módosítása