Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Golgota

2011. április 19. - Skata

Megjelent a Keresztyén Igazság folyóirat 2011. első számaKeresztedet viszed már a halál hegye felé,

kezed előre érzi már a szögek helyét.

Válladon fájdalom, arcodon az életem fénye van.

Véres a lábad végigjárta Izrael útjait,

szelíd szemeddel életre hívtad a halál rabjait,

Válladon fájadom, arcodon az életem fénye van.

Irgalmazz, irgalmazz, irgalmazz nekem Uram!

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr702839362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.04.21. 01:03:31

Üdvözletem!

Ma volt egy rövid beszélgetésem bátyámmal .Azt tudtam,hogy különbözőek
vagyunk De arra mostanában kezdek ráébredni,és amit most éreztem,hogy egyikünket sem hajtja a Dicsőség utáni vágy.Persze szeret szépet alkotni de talán a belső elismerése fontosabb neki
mint feltétlen mások dicsérete.
Gondolom sokan vannak így és az a belső
érzés ami átjárja az ami számít.
Mostanában kezdem érezgetni milyen az
amikor azt mondjuk

ISTENÉ a DICSŐSÉG.

Minden jót! FERI

Skata 2011.05.02. 13:49:52

Jó benyomásom van mindekettőtökről. Vannak szépre, nemesre érzékeny, emberek, s ti ilynek vagytok. Miért? nincs emberi válasz- szerintem ez Isten szeretetének lenyomata.
süti beállítások módosítása