Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Egy biblia naplója

2011. június 26. - Skata

Január 15. Jó hétig nyugodtan pihentem. Újév napja után néhány estén tuljadonosom rendszeresen olvasott belőlem. Már azt gondoltam egészen elfelejtett.

Február 2. Nagytakarítás. Letörölték rólam a port, mint a többi tárgyról, aztán újból visszatettek a régi helyemre.

Március 7. A bibliaórai kirándulásom óta az előszobában van a helyem.

Április 2. Nagy a lótás futás. Tulajdonosom magával vitt egy konferenciára, ahol egy verset keresett belőlem. Nagyon nehezen találta meg, pedig ott volt egész idő alatt.

Május 1. Az egész estét a nagymama ölében töltöttem. Itt vendégeskedik. Szemében könnyeket láttam.

Május 6. Minden estémet a nagymama ölében töltöm. Jó itt. Hol olvas, hol meg beszélget.

Május 10. A nagymama hazautazott. Mikor elbúcsúzott megsímogatott. Megint a régi helyemen vagyok.

Június 3. Beraktak egy utazótáskába a ruhák és egyéb szükséges felszerelések közé. Valószínűleg szabadságra megyünk.

Júlis 7. Még mindig a táskában vagyok.

Július 10. Mág mindig a táskában vagyok, jóllehet már mindent kivettek belőle.

Július 15. Ismét itthon, a régi helyemen. Hosszú út volt, de még mindig nem értem, miért kellett odamennem, mikor nem volt szükség rám.

Augusztus 1. A szokásos kánikula és forróság. Két újság van rajtam és egy ócska szalmakalap. Legalább ezeket levehetnék rólam.

Szeptemben 5. Nagytakarítás. Portörlés. Vissza a helyemre.

Szeptember 10. Mária néhány percre igénybe vett. Egy barátnőjének írt, akinek meghalt a fivére, és egy alkamas mondatot keresett számára.

Szeptember 30. Takarítás...

November 8. Tulajdonosom ebéd után néhány percre a kezébe vett, hogy pár verset elolvasson. Bibliaórára mentem vele.

Milyen naplót írna a te Bibliád?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr943017124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.06.27. 22:31:38

Szia!

Őszintén szólva előfordul velem viszonylag gyakran ,hogy csak utaztatok könyveket.Miért? Azért mert szinte bárhová is megyek és előre láthatólag lesz pár "üres" percem Mindig viszek valamilyen könyvet olvasni,és lehet,hogy mégsem lesz rá alkalom ,De nem baj Fő,hogy van velem "értékes" olvasmány.
Jártam így a Bibliával is és ami azt illeti az "Én" Bibliám elég új kinézetű.
Azt sem tudom Kié volt a családban 2002-es kiadású .Az biztos ,hogy inkább csak megvették ,hogy legyen De nem forgatták eleget vagy lehet ,hogy rám várt? Sajnos látom ,hogy sok családban van de keveset veszik kézbe (nagy HIBA),
mindenesetre az "Én" Bibliám megtalálta
az emberét.

Ahogy a Víz tükrözi az arcot
Úgy tükröződik a Szívben az Ember.

Példabeszédek 27,19

ISTEN VELED
Feri
süti beállítások módosítása