Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Tessedik Sámuel lelkész életéről- zenés játék Szarvason

2011. július 02. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr223031964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.07.03. 22:40:30

Üdvözletem!

A lényeg felismerése az Én nézőpontomból.
Azt már régóta tudom ,hogy mindenki másképpen látja ugyan azt a dolgot vagy szituációt DE most kezdem keresni a dolgok
valódi lényegét.Szerintem a pénteki Biblia
órán kezdett igazán tudatosulni bennem.
Miről is írok a Közös IMA Erejéről és Szükségességéről.
Jó volt hogy rávilágítottál bennem ,hogy az IMA az ISTENNEL való beszélgetés.Igaz ,hogy eddig főképpen csak gondolatban társalogtam ISTENNEL DE
több emberrel sokkal másabb és számomra
Lelkileg is mélyebb.
Szerintem egy kis közös IMA (csoport vagy kör) létre hozása SZÜKSÉGES.
Megsokszorozódik a közösség ereje.
Számomra ez teljesen új dolog és talán ez a lényege (legalább is én így látom).
Mindenkinek kívánnám,hogy érezze át és érintse meg.
Sok -sok gondolat tett kavarog belül DE
úgy érzem Prédikátor könyve 3 Mindennek megvan a maga ideje.
Nagyon jók számomra (mivel csak a magam nevében beszélhetek) a Vasárnapi ISTEN Tiszteleten a tanító jellegű Példabeszédek.

HÁLÁS KÖSZÖNET MINDENÉRT.
JÓ HETET.
ISTEN ÁLDJON!
FERI
süti beállítások módosítása