Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

újra

2011. július 25. - Skata

Bocsánat, hogy olyan régen nem írtam nektek. Újra és újra rá kell döbbennem, milyen nagyon nagy szükség van ezekre a bejegyzéskre és mennyire áldásos, lélekfrissítő vagy hitet erősítő lehet ezeket olvasni. Tegnap egy különös helyen és helyzetben mondta nekem valaki, hogy rá szokot keresni erre az internetes oldalra és jónak találja. Pedig még sosem találkoztunkszemélyesen, de már amikor bemutatkoztam, tudta, hogy én vagyok a mezőberényi lelkész, akinek a sorait el szokta olvasni. 

Az előző két hét komoly kihívást és személyes szomorúságot is hordozott. A lentebb található temetési beszéd tükrözi mindazt, amit hitben átéltem, továbbadtam.  A vigasztalás szolgálata nemes küldetés, de olykor, amikor könnyeket törlünk, mi magunk is könnyezünk. Majd pedig magam is küzdöttem egy makacs kötőhártya gyulladással, így nem nagyon csináltam semmi olyat, ami a szememnek megterhelő lett volna.

Most itt vagyok és szeretném, ha tudnátok, hogy a gyülekezetünk élete sok áldásban részesül ebben az időszakban. Isten megjutamazza a hozzá hűségeseket. A pénteki bibliaóra végén egy kis imaközösséggé váltunk- az ott levők saját gondolataikkal, szavaikkal szólították meg Jézust, abban a hitben, hogy imáink nem hiábavalók és meghallhatásra lelnek. Nagyon nagy öröm volt ez nekem. Hiszen ott lehet szó lelki ébredésről, ahol készek közösen imádkozni, ahol a tettekben megvalósuló felelősséget alátámasztja a lelki előkészület- az a tudat, hoyg bármit is teszünk Istenünk kegyelméből cselekehetünk. És bármit is szeretnénk elérni, Isten áldása, segítsége nélkül nem tud megvalósulni. Egy imaközösség akkor jön létre, amikor annak tagjai alázattal Istenre hagyatkoznak, és nem az számít, hogy ki hallja még az Úron kívül, hanem az, hogy együtt imádkozva erőt képviselhetünk, és még jobban részesülhetünk Isten igéreteiben. Amikor tudjuk: más valakinek is fontosak szavaink, és a mi imánk is hozzájárulhatnak az ő hitének, lelkének formálódásához.

Nagyon jó átélni egy közösség lelki fejlődését. Istent kereső emberek egyszer csak biztonságos terepként járnak- kelnek a templomban, és a gyülekezet közösségében aktívakká lesznek.  

Isten ma is munkálkodik közöttünk és bennünk. Jézus ma is hív követőket Lelke által. Én nem vagyok hajlandó borulátó lenni az egyházunkat illetően. Hiszem, hogy mennyei Atyánk gondot visel rólunk- de nem csak személyes, hanem közösségi életünkről is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr483096840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.07.26. 21:43:39

Hálás Üdvözletem!

Régen hallottam egy mondást Egységben az Erő és ez így is van .
Mindig próbálok kihallani,kilesni a tanításokból az IGE hírdetésekből,most ami
jött és gondolkozásra késztetett az az volt ,hogy az ÚR nem úgy mér ahogy mi látjuk.Nekem az Idő jutott eszembe erről és a következő elgondolás.
Szerintem ISTEN szemében egy ember élet nem túl hosszú és Mi erre általában a vége felé jövünk rá.
Arra gondoltam ÉN ,hogyan becsülöm az időt amit kaptam,vajon jól ,értelmesen,
alázatosan ,szeretettel telve önzetlenül ? Őszintén, nem teljesen így
sokat kell csiszolni ,hogy finomuljak,
viszont megéri mert minden napnak megvan
a Jutalma csak észre kell vennem.
Az igazi változás a szemnek láthatatlan
csak a Lélek képes látni és végül a tettek is láttatnak valami keveset kifelé.Számomra nagy felismerés volt mikor rájöttem,hogy fizikai síkon bármennyi erőt és energiát adok bele valamibe az Lelki síkon nem feltétlenül
hozza azt amit vártam(nem éreztem azt a felszabadító érzést).Ekkor jöhetett a SZENT LÉLEK és Világított egy másik útra ami JÉZUSHOZ vitt.

További jó hetet kívánok!
ISTEN ÁLDJON!

Nagyon Örülök a Pénteknek!

Feri

Skata 2011.07.27. 14:16:23

Örülök annak, ahogyan láthatom a lelki formálódásodat. Pontosabban, ahogyan láthatom hogyan formál téged a Lélek. Hiszem, hogy az egyház akkor éledhet és úgy erősödhet egy gyülekezet, amikor emberek hagyják magukon munkálkodni Jézust. Imákozzunk minden este azokért, akik keresik Jézust- és azért is hogy legyen, aki keresi. K
süti beállítások módosítása