Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Erőtlenség

2012. január 03. - Skata

Az év igje minden napra ad elegendő elmélkedni valót. Tegnap azt osztottam meg itt, mit jelentett ez nekem ez az év utolsó napjaiban. Alighogy elhagytam az íróasztalomat, eszembe ötlött, mit is eredményezhet még az erőtlenség átélése. Igen, ez az imádkozás. Ha máskor nem is sietnénk összekulcsolni a kezünket, felfelé nézni, megtesszük ezt akkor, amikor erőtlenek vagyunk.

Többször előforult már, hogy annyira leesett a vérnyomásom, hogy az ajulás határára kerültem, vagy egy pár pillanatra elvesztettem az eszméletemet. Mostanra tudom, hogy mik az előjelek, de húsz- huszonöt éve nem figyeltem annyira magamra. Sokszor megtapasztaltam tehát, milyen az, ha elhagyja az embert az ereje. Pedig ezek nem is voltak igazán veszélyes percek, én mégis hálás voltam, hogy Isten megtartott, én visszaadta az erőmet.

Az erőtlenség tehát nem kellemes állapot, nem hinném, hogy lenne, aki végyódna rá. De amikor elhagy az erőnk, vagy kevés marad belőle, akkor rá vagyunk kényszerülve arra, hogy vágyjunk rá, és kérjük. Az erőtlenség helyzete nagyon jó alap az imádkozásra. Hálaadásra az eddigi életerős napokért, és könyörgés azért, hogy Isten adja vissza újra az erőnket, a Ő maga mutassa meg hatalmát rajtunk, bennünket használva.

Illusztrácóm : Gregor Ziolkowski " Machtlos" c. műve

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr203516724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2012.01.03. 22:17:30

Hálás Üdvözletem!

Nem rég tartottam magamban egy kis számvetés ,hogy körül belül hányszor óvott meg bajtól,sérüléstől,veszélytől az ÚR. Nagyon sokszor és ami magamban szomorú,hogy nem sokszor Háláltam meg.Most ,hogy kezd élesedni a figyelmem azt veszem észre ,hogy sokan természetesnek veszik a kérést ISTEN felé,de a Köszönet általában elmarad.
Az igazat megvalva az erőtlenséget is tapasztalom elég sokszor olyan értelemben ,hogy végesek az energiáim.Egy időben volt olyan idióta szokásom ,hogy mindennap totál lefárasztottam magam fizikailag,utólag elég buta dolog volt.
Egy kissé megváltozott a hozzáállásom a dolgokhoz mégpedig úgy,hogy
Először átgondolom mit tudok tenni és mit tehetek ha "bele" adom magam és ha úgy látom ami általában lenni szokot ,hogy nem csak rajtam múlik akkor előbb
IMÁDKOZOK utánna cselekszek.
Kérhetnék egy pársort a vízkeresztről ,mert ebben is hiányos a tudásom és csak az maradt meg legjobban ,hogy addig nem szabad leszedni a karácsonyfát.

Köszönöm szépen
ISTEN ÁLDJON
Feri
süti beállítások módosítása