Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Biblia- reklámfilm!

2012. május 13. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr364505211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöldszív 2012.05.15. 20:42:03

Nagyon eredeti és kedves "Az Írás megmarad" reklámfilmje!

Skata 2012.05.16. 22:45:29

Kedves Zöldszív! Örülök, hogy regsiztráltál! Remélem, gyakran találsz itt neked szóló útravalót!

cheyenne 2012.05.20. 11:47:41

Miért vagyok én szkeptikus mindig? Mintha két külön világban élnénk,mert én ezeket nemigen tapasztalom,pedig nyitott szemmel és szívvel éltem az eddigi életem jelentős részét...

Skata 2012.05.20. 17:59:56

@cheyenne: Úgy gondolom, hogy a mi világunkból hiányzik az, amit neked át kellett élned, s ennek a hatása alatt/ miatt másként látsz és érzékelsz. Mint amikor egy arc le van fátyolozva...

cheyenne 2012.05.20. 18:44:16

Nem hiszem.Úgy érzem teljesen józanul és normálisan látom továbbra is a világot,csak kritikusabb vagyok,de nem látok homályosan,mint ahogy az elmúlt tizenegynehány évben is kénytelen voltam reálisan látni és hallani.És még azt sem mondhatom,hogy más környezetben élünk és dolgozunk...

Skata 2012.05.23. 14:27:19

Arról kellene beszélni, mit jelent ebben a világban reálisan látni. Jézus azt mondja: " Én vagyok az igazság". Ha valaki kihagyja Őt a számításból, az már nem realitás.
S mit jelent kritikusnak lenni? Kétkedőt talán? Bármennyire is értem, mit üzennek a soraid, úgy érzem a szívedben hordozod azt, ami miatt másnak látjuk ugyanazt a világot.
süti beállítások módosítása