Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Utolsó hangos dal

2010. augusztus 30. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr822259583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.08.31. 00:19:07

Szia!

Elnézést a késői időzítésért.
Lehet ,hogy sokat kérdezek,de így tanulok és később adhatok.
Hallottam egy nagyon jó idézetet nekem tetszik Hálás vagyok,hogy azt kaptam az
Úrtól,hogy adhatok.
Kérdezném Lehetséges és Jó lenne Félelem
nélkül élni?
Néha hallom ,hogy mondják emberek,hogy
reménytelen .Lehetséges ez?
Az Élet Tényleg egy próbatétel ami
felkészít egy "másik" életre és egyszer
Mindenki Felelni fog cselekedeteiért?

HÁLÁS Köszönettel! FERI

Skata 2010.08.31. 08:33:26

Kedves Feri! Van egy szép ige János első levelében: A teljes szeretet kiűzi a félelmet. Nagyon szeretem, mert aról szól, hogy lehet félelem nélkül élni- persze akkor ha betölt a teljes szeretet, ami maga Isten! A másik kérdés: igen, kereszténységünkben fontos helyen van annak, hogy életünket az Úr megítéli. Minden kimondott szóról és tettről számot kell adni- de aki Jézusban hisz, nem megy ítéletre, hanem átment a ghalálból az életre. Ezt is János írja. A többit majd szóban- s az időzítés nem gond, úgyis akkor olvasom, ha ébren vagyok : )
süti beállítások módosítása