Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Luther- ajánló

2010. október 09. - Skata

Ebben a hónapban ismét megnézhetjük a filmet!

 "Igaz ember hitből fog élni." Róma 1, 17

A lenti bejegyzés pedig az új reformációról szól! Jó hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr962357656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.10.09. 21:36:52

Hálás Üdvözletem!

Figyelmesen elolvastam az Új reformációt.
Felvetődött sok Kérdés.
Utánna átgondoltam a mai napom,röviden
leírom ,Kérlek ne érts benne sem panaszkodást sem nagy szavakat ,csupán a
mai tetteim ,érzéseim és beszédem az Úrhoz.
Úgy alakult,hogy szakítottam végleg a
munkahelyemmel,tetszik az a mondás
(felégettem a hidakat magam mögöt)
Komoly konfliktusba keveredtem testvéremmel ,kértem az Urat és fogom
még kérni,hogy jó irányba terelje értéseimet .
Jelenleg egy utat látok és csak előre
mehetek.
A Középpont Megvan, De a keret és az
Út a homályba burkolózik.
Most jött a Felismerés,segítség a cikkből (Hálás Köszi)kellene egy ha
lehetséges egy személyre szabott Reformáció.
Szerinted ez Lehetséges?
Lehetséges,hogy Valamikor tudnánk
tisztázni a homályos pontokat és
így vagy magam vagy az Úrral és Segítséggel megtalálni az utat.
Szeretném Kérni a Véleményed és
Szívből Megköszönni.

Minden jót Kívánok!

FERI

Skata 2010.10.09. 21:53:48

@feró: Remélem jó döntésnek fog bizonyulni amit most tettél. Kívánom, hogy megtaláld a saját utadat. Sajnálom a konfliktust, de mivel én a testvéredet is " jó embernek" ismerem, biztos megérti ezt a lépésedet. Bármikor szívesen beszélgetek veled, ha úgy gondolod. Szükséges a tisztánlátás és a lelki erő minden élethelyzetben- különösen a mostaniban. Isten áldjon!

Skata 2010.10.09. 22:15:16

@feró: A válasz másik része lemaradt. Igen: személyre szabott reformáció( megtérés )nélkül nincs igazi hitben veló élet.

Skata 2010.10.09. 22:15:23

@feró: A válasz másik része lemaradt. Igen: személyre szabott reformáció( megtérés )nélkül nincs igazi hitben veló élet.
süti beállítások módosítása