Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Segíts Ég!

2010. december 14. - Skata

„ Olvasom Papp Lajos könyvét kéziratban. Nem tudom letenni, egyfolytában olvasom… Miért olyan fontos számomra ez a könyv? Papp Lajos ismeri a kizökkent idő helyretolásának a titkát. Fel is hívja könyvében a figyelmet a kizökkent idő helyreállításának a fontosságára, de hogy ez lesz egyik központi gondolata könyvének, én már akkor megsejtettem, amikor először szólt arról a nagy drámáról, amelyet 2008-ban volt kénytelen átélni: „Az igazgatói, egyetemi tanári pályafutásom szempontjából ezt a lépést, hogy nyugdíjba vonultam, kudarcnak minősíthetik, ám én a legnagyobb diadalnak tartom. Mert magam fölött győztem. Legyőztem a karriervágyamat, a pozícióvágyamat, az anyagi biztonság utáni vágyat” Így folytatja. „ A volt kollégáim okos emberek, együtt éltünk, és nagyon jól tudták, hogy ha én ezt a lépést nem lépem meg, akkor most mindegyikük helyzete sokkal nehezebb lenne, és nagyobb veszélyben lenne az állásuk. Egy egy áldozat. Áldozatot tudtunk hozni a sátánnak és az Istennek. A sátánnak való áldozat az, amikor az én karrieremért és jólétemért mást áldozok fel. Áldozhatunk a becsületünkért, a hazánkért a családunkért. Ezt csak én hozhattam meg. Ez az Istennek tetsző áldozat.”

Több interjúban visszatér ehhez a drámai helyzethez… De miképpen függ ez össze a kizökkent idő helyretolásával? Ne siessünk a válasszal. Vegyük mindenekelőtt tekintetbe, hogy kétféleképpen lehet Papp Lajos könyvéről szólni. Könnyű módja az lehetne, hogy tisztelgő szavakat gyűjtünk egy csokorba. És nem tévednénk, ha ezt tennénk: Papp Lajos megérdemli a tisztelgő szavakat. Nehezebbik módja az lehet, hogy vállaljuk az ő küzdelmei rejtélyeinek a megfejtését…

 

Kocsis István

( Részlet Papp Lajos SEGÍTS ÉG! című könyve ajánlójából. Kairosz Kiadó 2010.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr772516543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.12.14. 23:55:12

Áldott Adventet.

Hallottam egy érdekes kis történetet CD-n.
Valószínűleg nem pontos az idézetem,de a
lényeg az.

Az 1000 üveggolyó története.

Egy felméréssel meghatározták a népesség átlag életkorát.Ez alapján emberünk ebből kiszámolta Neki mennyi van még hátra.
Elment a közeli boltba és vett 1000 üveggolyót.Bele tette egy nagy üveg edénybe és elhelyezte egy jól látható helyre,ahol többször is láthatta minden nap.Ezt követő minden héten szombaton kivett egy golyót ,elment a közeli tisztásra és egy golf ütővel jó messzire elütötte így juttatta eszébe
mindig a számára fontos dolgok és az idő viszonyát.Amikor elfogytak a golyók
és Ő még jó egészséggel és szeretettben
élt Minden Nap Hálát Adott az ÚRNAK azért az időért amit MÉG Kapott.
A élet pillanatai jönnek,VANNAK majd elmúlnak és mindig jönnek újak és a lényeg hogyan éled meg a Pillanatokat.
Hát Én így látom.
Most ennyit az időről.
Hálás Üdvözletem!
FERI
süti beállítások módosítása