Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Evangélikus óvoda- reménységünk

2011. május 16. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr692909244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.05.18. 00:37:59

Üdvözletem!

Ez egy késői levél,a nyugalom órái.
Nagyon jó ez a óvodai "jelkép" .
A Katicabogár a Hétpettyes vagy utal is
valamire és az Én ismereteim hiányosak.
Bár közvetlen segíteni nem tudok azért elmondtam már jó pár Imát és fogok is ,hogy ezzel legalább valamilyen szinten nagyobb segítséget kapj "fentről" ,hiszen
az ISTEN mindig tudja a helyes utat.

Minden Jót ás ISTEN Áldjon.
FERI

Skata 2011.05.18. 13:50:20

Csak ma döbbentem rá igazán, hogy ez kedves kis bogárka lehetne igazi keresztény jelkép is. Hiszen a katica elpustítja a növények kártevőit a tetveket. Így a katicák Isten munkatársai lehetnek a gonosz elleni küózedelemben... A héten azt is hallottam, hogy csak figyelnünk kellene rájuk és tudnánk, milyen telünk lesz- ők ui. sosem távednek. Ha időjárdának kitett helyen telelnek át, akkor enyhe lesza tél, ha visztont nagyon elbújnak, kemény hideg időre számítunk. Á tkp. tehát egy gyermekközeli, fiúknak, lányoknak kedves jelképet kerestünk, amihez van német és magyar mondóka, ének is bőven. KÖSZÖNÖM, hogy imádkozol értem. Ne hagy abba, nagy szükségem van rá! Isten áldojon! Kata
süti beállítások módosítása