Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Ellentétek

2012. január 30. - Skata

Istenem, bennem sötétség, nálad világosság van.

Magányos vagyok, de nem hagysz el engem.

Elcsüggedtem, de nálad van segítség.

Nyugtalan vagyok, de benned béke honol.

Keserűség van bennem, de nálad ott a  türelem.

Nem értem útjaidat, de neked van utad számomra.

Dietrich Bonhoeffer

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr513976045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2012.01.31. 21:53:50

Hálás Üdvözletem !

Egy gondolat sor ami még akkor fogalmazódott meg bennem amikor az ünnepek tájékán egy ISTEN TISZTELETEN említetted hasonlítás ként egy hegymászót
és,hogy felfoghatatlan MI hajtja Őket.
Régóta foglalkoztat Mi mozgatja Őket ,talán azért is mert bennem is van
.........
Vissza térve régen vettem egy könyvet és
ebből idéznék 2 gondolatot.

Reinhold Messner Egy hegymászó hitvallása.

Nem a természet,az ember szorul
felfedezésre.
A járatlan utak, az el nem játszott játékok potenciális lehetőséget nyújtanak önmagunk és lelkünk feltárására.

Embernek lenni számomra azt is jelenti,
hogy korlátozottnak lenni: az Erő,a Tisztánlátás, a Motiváció korlátjai közt
élni.

Én úgy érzem sokszor érdemes elgondolkodni mások gondolat világán.

ISTEN ÁLDJON
Jó hetet és minden jót.
Feri
süti beállítások módosítása