Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Ki dönt?

2010. szeptember 14. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr812295624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.09.14. 21:46:32

Szép Jó Estét!

Eléggé elgondolkoztatott ez a rövid párbeszéd,ráadásul azt sem tudom biztosan jól értettem-e?
Maradjunk Jézusban és Ő általa hozzuk meg
döntéseinket?
Pont ma kerültem olyan szituációba és mélyen elgondolkoztam,De Kell a segítség.
Jó-e az HA szívből érzelmi döntéseket hozunk vagy valamikor kellenek a racionális döntések vagy ha van idő Várjunk a belső hangra (Istenre).
Persze azt megtanultam mostanra ,nekem
Kell döntést hoznom és vállalnom a felelőséget.
Szerintem akkor nőt fel az ember ha
Minden tettéért (hát gondolatáért nem
vagyok biztos benne) vállalja a felelöséget.

Az ÚR vigyázzon mindannyiunkra.

FERI

Skata 2010.09.15. 08:59:30

@feró: Luther azt mondta, hogy lelkiismeretem Isten igéjének a foglya. Ez azt jelenti, hogy a döntéseimet nem csupán a lelkiismeretem szava alapján hozom meg, hanem annak alapján, amit Jézus nekem tanított. A jelenetben egyértelmű, hogy a barátnő egy homályos, hazug helyzetbe akarja berángati Kat-et. ( A férjnek nem kell tudnia a beváésárlásról.) Jézus erre azt mondja: ne! Igen, nekem kell döntenem. Ettől vagyok felnőtt, szuverén egyéniség. De mire/ kire hallgatok? Szerintem a jelenet erre vonatkozik. A döntésem valójában Isten igéjének, Jézus szavának a mérlegén kell megálljon, s ezért vélgsősoron az Ő döntésének elfogadása kell legyen.
süti beállítások módosítása