Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Csodákra emlékezni jó

2010. október 03. - Skata

Ma Orosházán jártam. 15 éves a Hajnal Óvoda. Nagyon jó volt viszontlátni óvónőket, vezető óvónőt, régi kedves ismerősöket. Egy időben fájt a szívem a találkozások során, a templom láttán, ha csak azt hallottam " Hajnal". Ma már másként volt. Életem  és lelkészi szolgálatom szép időszakának tudom azt az 5 évet- hatalmas változások fémjelzik, főként az óvoda épületében és udvarán látható. Adománygyűjtések, bajor hospitációk, bizalmas, lelki beszélgetések... Én pedig lassanolyan hitoktatóvá lettem, akinek specialitása az óvodás gyerekek közötti szolgálat. Egyre inkább lelkipásztorrá lettem, akit az ovi megbecsült óvónői egyre inkább elfogadtak, lelkészüknek vallottak. Tehát ma nagyon szeretett testvéreimmel találkoztam, mintha el sem telt volna majd 7 év... Nagyon jó volt, mert olyan lelki kötelék van köztünk, ami megszakíthatatlannak bizonyult eddig. - Tény: nehéz úgy helyére tenni a  szépet, a jót, hogy nincs, ami a helyébe lépjen, vagy ugyanolyan súllyal lépjen a helyére. Ma már viszont sok terv, Istentől mutatott cél és nyíló ajtó van előttem. Rengeteget változtam, mert kellett, mert Isten formált emberek, események olykor nagyon kemény helyzetek által. Feleség és anya lettem, egyre érzékenyebb és gyakrabban síró... Ma már jobban értékelem a picit, a mások számára jelentéktelent, és mint egy ma hallott ismert táncdalénekes, visszautasítom a  sznobságot. Túrmezei Erzsébet versét az én drága Böbikém olvasta fel előadása lezárásakor, s mint annyi mindent, amit tőle tanultam- kaptam, ezt is továbbadom... 

 

 Határkőnél hittel megállni,
határköveknél visszanézni,
hálás
szívvel múltat idézni:
csodákra emlékezni jó!

Meglátni, hogy minden utunkat
hű és hatalmas kéz vezette,
javunkra szolgált minden tette:
csodákra emlékezni jó!

Látni, hogy át viharon, vészen
hű Mesterünk hogyan segített,
éjekre fényt hogyan derített:
csodákra emlékezni jó!

Határköveknél hálát adni,
és hallelujás köszönetben méregetni,
mi mérhetetlen:
csodákra emlékezni jó!

Messzi évekre visszanézni,
és számbavenni ezer áldást,
erőt, kegyelmet, megbocsátást:
csodákra emlékezni jó!

Hallelujás hálaadással
leborulni egy határkőre,
s elindulni hittel előre,
amerre hív az égi szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr782340543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.10.03. 18:39:19

Üdvözlet!

Vannak élmények amik emlékké,útmutatóvá
válnak és Mélyen belül Megmaradnak amíg az ember él.
Hát nekem a mai Hálaadó Isten tisztelet
beszédje ilyen volt.
Belőlem az jött elő ,hogy ennél a beszédnél együtt volt a LÉLEK,HIT,LELKESEDÉS és a benne rejtőző
ERŐ.
Számomra Példa Értékű .

Hálás Köszönet.
A Péntek előadásból a legjobban elgondolkodtató (még most is)
Ha van egy célod és látod
Mi lenne ,HA a célodból néznél
vissza az utadra és ebben a tudatban
Haladnál.
Szerintem gondolat ébresztő.
Jó volt az előadás.

Minden jót és még egyszer
Köszönet.

FERI

Skata 2010.10.03. 22:40:55

@feró: Sosem tudjuk, mi érinti meg a gyülekezetet. Öröm, hogy te pénteken és ma is nyílt szívvel volták közöttünk. Egy alig kinyitott dobozkába aligha lehetne nagy kincseket betuszkolni. Ez csak egy teljes nyitás során kapható. Hálás lehetsz ezért, és a Lélek munkájáért. Én pedig ámulattal tapasztalalom ismét: bizony nem a gyarló szavakon múlik a hit erősödése, hanem Jézus cselekvésén az emberi szívben. Köszönöm ezeket az üzeneteket! Legyen szép, áldott heted!
süti beállítások módosítása