Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Mikor olvastátok utoljára?

2010. október 18. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr262380246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2010.10.18. 23:52:58

Szia!

Korábbi dalhoz egy mondatot szeretnék írni.Tapasztalat , DE ezzel biztosan sokan vannak így.
Néha feleslegesek a szavak ,csak amit az
ÚR ad és belülről "megfogni" az Érzést.
Szerintem tudat alatt keresi az ember az
ilyen pillanatokat,mert sajnos nem olyan
sűrűek(legalábbis ÉN így vagyok vele).
A Kis herceg ki maradt MÉG az életemből,
igaz egy előadótól pont ezt a részt hallottam.
Szeretnék kérdezni,lehet ,hogy nem
egyszerű de ha kiindulási pontot vagy
táv pontot kapok az is nagyon JÓ.
Honnan és Mikor "látni" valaki Igazi
JELLEMÉT?

Előre is Köszönet.
Kedden megpróbálom (erősíteni)a férfi
"kórust",ami tőlem telik (lehet nem
sok,de minden tanulható bizonyos mértékig, NEM? )

Minden Jót!

Ja a fontos idézetem:
Zsoltárok könyve 119-ből

Boldogok akiknek az útja tökéletes,
akik az ÚR törvénye szerint élnek.

Skata 2010.10.19. 12:24:12

@feró: Szerintem nem egyszerű megrajzolni senki jellemét- sok figyelem, ismeret kell. Ha a szemünkkel és a szívünkkel is azt látjuk, amit kell, akkor nem annyira nehéz. De szerintem ez is művészet és tudomány.
A Lélek mégis segít s bölccsé tesz, ha kérjük, és ő vezet.

Ancsa1963 2010.10.27. 18:16:47

A Kisherceg c.könyvet én is olvastam /már többször is/de számomra a legcsodálatosabb rész lett kiemelve!!!!
Jó lenne ha mindenki tudná ezt,nem akarok ismételni,de olyan jó leírni:

"Jól csak a szívével lát az ember.
Ami igazán lényeges az a szemnek láthatatlan"!

Ezt kicsikoruktól tanítottam a fiaimnak,akikért felelős voltam,vagyok és leszek is!De nem felejtkeztem el arról sem,hogy megtanítsam őket a felelősségtudara is! Meg kell tanúlniuk,magukért,egymásért,és másokért is felelősnek lenni!!!!Talán így is leírhatnám:EMBERSÉG.
süti beállítások módosítása