Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Aranylánc

2011. február 11. - Skata

 Ó igen, sok szép, értékes ékszer juthat az eszünkbe, ha kimondom ezt a szót. Exklúzív, vágyott, elérhetetlen árfekvésű darabok is. Vagy esetleg Klapka és a Vámház körút 9... Nekem is van pár szép darabom, amit ajándékba kaptam-  egy kedves házaspártól, akik nagyon szeretnek engem és nagyon sok kedvesség, megértés és tisztelet költözött az életembe általuk. Már igazán idősek, túl a 90. éven... Aztán más valakitől  ugyancsak kaptam aranyat- csodálatos ember, olyan, akit nagyra becsülök, s maga is ért a széphez, tökéletes az ízlése- s ezt nem csak a külcsínre értem, hanem az emberismeretre is.  S pesze itt a gyűrű az ujjamon, ami a férjemmel való hűségünk és végtelen szeretetünk jelképe. Te térjünk vissza az aranylánchoz. Múltkor azt mesélte valaki, hogy egy idős néni  élete utolsó szakaszában mások jóindulatára szorult- nagy szegénységben élt, szinte nyomorgott, éhezett. Aztán a halála hírére előkerült a családja. Több aranylánccal lesúlyozva... Kedves Olvasó, Neked mi jut eszedbe az aranylánc szóról? Talán a toronyóra, amit a gyorsan gazdagodni vágyó délig lánccal akar megkapni? Vagy egy gyermekének? Lánc- lánc eszterlánc? Nekem volt egy szép mesekönyvem, amiben különleges mesék rejtőztek- a világ minden népének gyűjtéséből. A címe: " Az aranyláncon függő kastély."

Az alábbi sorok után egészen mást fogtok gondolni az aranyláncról, mint eddig. Velem mindenesetre így van.

Jézus Urunk! Meghallgattad, amikor így szóltak hozzád tanítványaid: Taníts minket imádkozni! Jöjj segítségül, amikor most fejet hajtok előtted, és imádkozom. Nehezen találok szavakat, mégis imádkozni szeretnék. Nyisd meg ajkamat. Töltsenek el gondolataid. Teremts bennem békét, Uram. Tárd fel méltatlanságomat, mégis maradj velem. Hajolj közel hozzám. Oly erőtlenek szavaim. Fel sem merek nézni rád. Taníts imádkozni, Uram! Te magad taníts! Ámen.

"A könyörgés aranylánc, melyet Isten bocsát alá az égből: mikoron mi arra csüggeszkedünk, azt gondoljuk, hogy mi vonsszuk az Istent hozzánk, de bizonnyal mi vonattatunk fel őhozzá."

Medgyesi Pál 1560

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr602654840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.02.12. 00:45:31

Szia!

Nagyot formált bennem az mikor megtudtam
,hogy JÉZUS talált rám és hívott engem és nem
én ŐT. Milyen érzés ez most belül.
Felemelő , biztonságos és tényleg jó
érzés.Vannak akik ezt már átélték vannak
akik fogják és sajnos lesznek olyanok is
akik sohasem,hogy Miért nem azt ÉN nem
tudom (pedig sokat gondolkoztam rajta,vannak elképzeléseim de semmi biztos.)
Az aranyról valahogy mindig a gazdagság ugrik be.Viszont nagy különbség van külső és belső gazdagság
között.Nem zárja ki egyik sem a másikat,
sikeres kombináció ha mindkettő megvan.
Ha viszont sorrendbe kellene tenni akkor a belső a fontosabb.Valahogy hiszem,hogy belső világunk tükröződik
vissza a külsőben.Jó lenne ha mindenki
megtalálná azt az egyensúlyt és időt
amit a "külső" munkára fordít és tesz és azt amennyit a "belső munkára" fordít,hogy kinek mi ez az arány azt döntse el mindenki maga,de szerintem jó ha közel vannak egymáshoz.

Hálás Üdvözletem
ISTEN ÁLDJON Feri
süti beállítások módosítása