Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Ismert ének másképp- 119. zsoltár

2011. május 20. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr152918566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.05.23. 00:05:42

Hálás Üdvözletem!

Sokat foglalkoztatott a gondolataimban amiről beszéltünk Biblia iskolában.
Mit jelent lelkiekben érettnek (nagykorúnak) lenni. Valahogy hozzá kapcsoltam azt a szót,hogy hosszú tűrés.
Biztosan sokféle képen jellemezhetnénk az
"érett" lelket,de fontos lehet-e ,hogy hossza tudjunk türni.Magamra gondolva olykor,olykor siettetném a dolgokat ,hogy haladjanak gyorsabban vagy sürgetném magamat (most például azon),hogy változzak gyorsabban mert úgy érzem kellene,de bárhogy is erőltetném NEM Tudom.Mindennek meg van az ideje és időtartama.Mondják nekem NE
Görcsölj a dolgokon csak hagyd őket szabadon folyni.Olvastam egy könyvben ,hogy minden érzelmünknek megvan a szerepe csak tudatosan tudjuk kontrolálni ,figyelni ,átalakítani ha szükséges.Könnyű mondani ,sokkal nehezebb tenni,ehez is idő kell.Arról is olvastam ,hogy Nem jó ha a külső dolgok irányítanak sokszor jobb ha belülről motiválva indulunk kifelé.
Aztán történt valami és rájöttem ebben
is elég kezdő vagyok.Talán ha ezek a dolgokat és még egy párat már kezdek kicsit jól alkalmazni akkor mondhatom elindulta a Lelki Érettség felé, DE ehez
is idő kell.

ISTEN Áldjon JÓ Hetet Kívánok!

FERI
süti beállítások módosítása