Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Felnőtt konfirmáció a Szentlélek ünnepén

2011. június 16. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr492988171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.06.18. 00:34:41

Hálás Üdvözletem!

Gondolatok amik nem újak ,de kicsit elgondolkoztam rajtuk.
Most hirtelen nem tudom pontosan szó szerint de idézném JÉZUST.
Romboljátok le ezt a Templomot és ÉN
3 nap alatt újjá építem.
(JÉZUS a Belső Templomról beszélt)
Szerintem minden embernek lehetne "belső temploma" ha ISTEN felé fordulna.
Vajon kinek ,hogyan áll ez a templom ?
Gondolom az Enyém most épűl.Lehet ,hogy kicsit fantázia de van még egy fontos pont az "építkezésben",ha készen
van a Kapu akkor tudatosan kell őrt állnunk (elménk)kapuja előtt,hogy biztosítsuk:amit beengedünk,az valóban gazdagítani fogja életünket.

Hallottam egy furcsa kifejezést ,sajnos a szöveg környezetet nem tudom
és igazából nem tudok vele mit kezdeni.
Így szól ISTEN mint Végtelen
viszonyítási (pont).

ISTEN ÁLDJON !
FERI
süti beállítások módosítása