Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Gyermekekkel

2011. szeptember 19. - Skata

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr373239651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.09.19. 23:57:01

Hálás Üdvözletem!

Örülök az újra működő (folytató)írásoknak.
Összegyűlt egy pár gondolat és átolvasva
az új bejegyzéseket megfogott pár mondat.
Viszont először az óvodaszentelésről és indulásról,ha jól belegondolok ,hogy hosszú távon is egy ilyen változás mit indíthat el . Emberek,gyerekek,családok
életének ,gondolkodásának,jövőjének ad egy (sőt szerintem egyetlen)biztos alapot ami az ISTENBEN vetett Hitben gyökerezik.Igaz ez csak egy de jelentős mérföldkő és sok munka ,feladat vár sok ,sok emberre ezzel kapcsolatban.
Gratulálok és Kívánok további Jó munkát e téren (részemről, jellegtől függően csak a segítségem tudom ajánlani).
Ami megfogott
"Nem Hiszek az emberi elszántságban."
Nem is olyan régen még biztosan elleneztem volna ezt,de most amit egyre jobban látok ,hogy végesek a tartalékaim és szerintem az ember ISTEN
nélkül NEM sokat érhet el.
Másik
"emberek ISTENTŐL kapott életük felelősségükkel ..."
Tudom,hogy az emberek életében vannak jelentős forduló pontok,régebben hallottam azt,hogy
az teszi az Embert Emberré ha 100%-ban felelősség vállaló lesz (persze
ez elég tág meghatározás).
Megkérdezhetem erről neked mi a véleményed?

ISTEN ÁLDJON !
Minden jót kívánok
FERI
süti beállítások módosítása