Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Lelki útravaló

2011. október 05. - Skata

Ne nyugtalankodjék a ti szívetek! Higgyetek Istenben
és higgyetek Énbenneml
János 14,1

Uram!
A szívnek sok a nyugtalanító ellensége. Gyógyítója,
erősítője, megtartója egy van: a hit.
Most Te nagyon gyöngéden a nyugtalanságból a hit
oldalára hívogatsz. Szeretnék neked engedelmeskedni,
s ezért vallomást teszek előtted.
Nyugtalanítanak engem a külső viharok, veszélyek,
a kifürkészhetetlen hatalmak, amelyek körülvesznek.
Képzelt és valóságosan fönnálló fenyegetések. Magamban
pedig nyugtalanságot szülnek kísértetéseim és lelki ne-
hézségeim.
Nyugtalan a szívem, mert balgatagon elveszítem az
arányérzékemet. A veszélyeket sokszor nagyobbaknak
látom, mint Istent.

Uram!
Belső nyugtalanságomnak fő okozója - és ezt igen jól
tudom - a saját feledékeny, hálátlan szívem. Te
életemben olyan sokszor bizonyítottad hatalmadat.
Ígéreted igazságát is megtapasztaltam: "Veletek vagyok
minden napon!"
Kérlek azért: engedj a hit szemével mindig látnom
téged. Annak lássalak, aki vagy. Akinek adatott minden
hatalom mennyen és földön.
Így tölt el itt bent a szívemben a békesség. Ezt is
megtapasztaltam boldogan.


     Lelki útravalónk Ordass Lajos: Útravaló c. könyvéből való.

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr253279431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feró 2011.10.05. 22:07:16

Hálás Üdvözletem!

A lelki útravaló mindig jól jön és mindig
szükséges,(szerintem).
Sok mindent tanulmányozok és nem régiben is bele botlottam egy talán ehez is kapcsolódó írásba.
Sokat gondolkoztam is róla és való igaz,legalább is én ezt gondolom.
A Lelki szükségletek betöltéséről szólt.
Mégpedig ,hogy vannak szükségleteink,és
vágyaink.
Ha a Lelki szükségleteink be vannak
töltve(mik ezek pl:a szeretet)akkor
acél emberekké válunk,ha viszont nincsenek betöltve akkor sokszor próbáljuk pótolni valamivel(igazat megvalva én is teszem ezt)de nem fog
megoldást adni .
Ezért kell töltekezni sok mindennel,
és az egyik legfontosabb a kapcsolat
az ÚRRAL.
Röviden ennyi ami nem az én okosságom
és még sokat kell dolgoznom ezeken a
dolgokon.

ISTEN ÁLDJON

Üdvözlettel és Minden jót Kívánva
FERI
süti beállítások módosítása