Építsetek utat a pusztában az Úrnak! Ézs 40,3

Igék, imák, képek

Igék, imák, képek

Zavarbaejtő

2012. május 23. - Skata

Kedves Hűséges Olvasóim!

Az utóbbi hetekben sokat gondolkodtam a lelkészi szolgálatomon. Vajon mi is az, amit igazán elvár tőlem Isten, az általam pásztorolt közösség és a hivatali felsőbbség? Vajon milyen talentumokat kaptam, és mely területeken nem tudom úgy elvégezni a tennivalókat, ahogyan azt mások szeretnék?

Amikor tájékoztatást kaptam az elismerésről, majd pedig Bonyhádon kezembe kaptam a díjat és nekem szólt a fúvósok zenéje, az nagyon jó eső érzés volt. Az egyik lelkészkollegám sok fotót készített rólam figyelemfelkeltő mondatok kisértében: pl. " Az év lelkésze mosolyog..."  Mégis zavarbaejtő helyzet ez. Nem szabad ui. elfeledni, hogy mulasztásainkat, bűneinket pontosan azok látják leginkább, akikkel együtt élünk: családunk, gyermekeink, egyháztagok. Persze, ez a díj nem a tökéleteseknek jár, hanem az adott évben szorgosaknak, kiemelkedőt cselekvőknek. Ebben remélem, hogy a gyermekeim majd mintát látnak, és ez a szüleimet büszkeséggel tölheti el, hiszen nevelésük, személyes életpéldájuk elérte a célját.

Az elismerés kapcsán a szeretet sokfajta megnyilvánulását éltem meg a gyülekezeti tagoktól. Kedves öleléseket, boldog kézszorításokat, őszinte szívből jövő mondatokat. Olyan meghitt és családias ünneplés részese lehettem, ami megerősített abban, hogy itt a helyem, ennek a közösségnek a lelkészeként kell tevékenykednem. A közös bonyhádi részvétel összetartozásunkat erősítette, megkönnyeztem a rézfúvós együttesünket is. Ilyenkor különösen is érezhető, szinte tapintható, hogy Isten áldása és jósága velünk van. Ő akarja kiformálni bennünk és közöttünk országát. Ma ismét két felnőttel készünk keresztelőre, konformációra. Hiszem, hogy az Úr Jézus munkája ez, mi  pedig hálás szívvel és nagy rácsodálkozással vehetjük mindezt tudomásul. Midez erőt ad, hogy elvégezzem küldetésemet, és hivatásomat jó kedvvel és nagy reménységgel végezzem. A Úr Lelke is megadatik, vigaszul, bölcsességképpen és segítő támaszként. Van- e okom panaszra?

Azoknak pedig, akik most életük nehézségeit kénytelenek elhordozni, kívánom, hogy éljék át Urunk kegyelmes és szeretetteljes odafordulását, aggódást és félelemeket oszlató erejét!

Végezetül: kaptam egy drága, gyönyörű ajándékot- arany és opál- hasonló ahhoz, ami a képen van. A nemesfém egyszerre jelképezi azt az értéket, amit egy másik ember, egy közösség jelenthet, de az örök érték szimbóluma is. Számomra a kék kő jeképezi a menny különleges reménységét, amely vigaszunk minden napon.

A bejegyzés trackback címe:

https://skata.blog.hu/api/trackback/id/tr544538393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlota 2012.06.01. 21:16:29

Kedves Katika néni!
Remélem nem baj, hogy félig meddig ismeretlenül, legalábbis sok év távlatából, csak úgy ideírok, de véletlnenül ráleltem az Ön blogjára. E bejegyzés kapcsán, feltétlenül el kellet mondjam, hogy gratulálok! Én még kisgyerekként, az orosházi gyülekezetben tapasztalhattam meg tehetségét a lelkészi szolgálatban, s olyan lelkesedést, hitet, melyet akkor kaptam, talán azóta sem éreztem. Istenbe vetett bizodalmam Katika néni által alapozódott meg. S ezt köszönöm. Isten áldása legyen további munkásságán!:)

Skata 2012.06.03. 07:43:58

Kedves Carlota!
Nagyon örülök, hogy írtál, tedd meg máskor is, mert sokat jelent ez nekem! Hálás vagyok értetek, és azért, hogy Isten képes használni engem! Remélem jól vagy és szépen telnek a mindennapjaid. Látogass el erre többször, hátha rájövök, ki is vagy... :-)
Isten legyen veled mindenhol és mindenben!
süti beállítások módosítása